بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه صاحب فروشگاه شویم ؟

چگونه صاحب فروشگاه شویم ؟

در ابتدا ببینید که آیا خرده فروشی برای شما مناسب است یا خیر. اداره مشاغل خرده فروشی دشوار است و شما باید قبل از شروع به این چالش با دقت آن را بررسی کنید.


 از خود بپرسید که چرا می خواهید خرده فروش شوید و چقدر نسبت به هدف خود متعهد هستید. شما ممکن است در پایان روزهای کاری 12 ساعته ، از جمله در آخر هفته ها و تعطیلات ، همچنان کار کنید و ممکن است هنگام تأسیس تجارت خود، سطح مالی زندگی شما پایین بیاید.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


شخصیت خود را نیز ارزیابی کنید. برای موفقیت به عنوان یک خرده فروش ، باید در انجام چند وظیفه مهارت کافی داشته باشید و با ریسک پذیری راحت باشید. علاوه بر این ، شما همچنین باید بتوانید یک شخص خودکفا باشید که می تواند بدون نظارت یا پشتیبانی ثابت کار کند.


یک مدل تجاری خرده فروشی انتخاب کنید. خرده فروشی فروشگاهی سنتی ترین نوع آن است ، اما محبوبیت آن نیز به صورت آنلاین و سایر اشکال غیر فروشگاهی افزایش یافته است. 

· خرده فروشی فروشگاهی هر نوع فروشگاه خرده فروشی با ویترین فیزیکی را پوشش می دهد. شما ممکن است محصولات متنوعی را بفروشید یا در موارد عمومی کمتری تخصص داشته باشید.


· خرده فروشی غیر فروشگاهی از نظر فنی هر نوع مغازه خرده فروشی را که با ویترین واقعی کار نمی کند ، پوشش می دهد. این می تواند شامل خرید الکترونیکی ، فروش از درب خانه به درب خانه ، فروش کاتالوگ ، دستگاه های فروش ، کیوسک و سفارشات پستی و سایر رسانه ها باشد.


· در حالی که خرده فروشی آنلاین از نظر فنی نوعی خرده فروشی غیر فروشگاهی است ، اما چنان رسانه ای است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و دسته بندی خاص خود را نیز شامل می شود. بیشتر خرده فروشان آنلاین ویترین فروشگاهی دیجیتال دارند اما فروشگاه فیزیکی ندارند.


· هزینه های راه اندازی خود را تخمین بزنید. قبل از اینکه بتوانید درآمد کسب کنید باید مبلغ قابل توجهی هزینه کنید ، اما مبلغ دقیق آن از یک خرده فروشی به خرده فروشی دیگر متفاوت خواهد بود. برای محاسبه میزان مورد نیاز خود وقت بگذارید.


· هزینه های متداول راه اندازی شامل هزینه های مربوط به اجاره ، عملیات (کارمندان ، تاسیسات و غیره) ، بهسازی املاک ، لوازم فروشگاه ، فناوری (رایانه ، تلفن ، دستگاه کارتخوان ، صندوق های فروش و غیره) ، موجودی ، بازاریابی و هزینه های رسمی (مجوزها ، هزینه های حسابداری و غیره) می باشد .

· در صورت لزوم از ارائه دهندگان خدمات ، مشاوره دریافت کنید و به جای حدس زدن حداقل ، هزینه های خود را بالاتر از حد ضروری تخمین بزنید. داشتن بودجه مازاد بهتر از کافی نبودن سرمایه است.


· بودجه بگیرید. وقتی دانستید که برای شروع کار خود چه مقدار پول نیاز دارید ، باید راه های دریافت قانونی این پول را پیدا کنید.

· برای جلوگیری از بدهی بیش از حد ، حتی الامکان از وجوه و دارایی شخصی خود استفاده کنید.

· سرمایه گذاران شخصی ، از جمله اطرافیان نزدیک می توانند راهکار ارزشمند دیگری باشند. برخی از آنها به شما وام می دهند در حالی که دیگران ممکن است در ازای دریافت نوعی از سهام شرکت شما به سرمایه گذار تبدیل شوند.


· وام های بانکی و وام های اتحادیه ای اعتباری از دیگر اشکال رایج تأمین بودجه است ، اما قبل از اینکه این موسسات به شما وام بدهند ، باید مجموعه ای دقیق از شرایط را رعایت کنید.  

· اداره مشاغل کوچک همچنین به برخی مشاغل کوچک کمک مالی می کند. سایر موسسات دولتی و سازمانهای خصوصی نیز ممکن است کمک مشابهی ارائه دهند.

محصولات را عاقلانه بچینید. اگر یک ویترین فیزیکی دارید ، باید محصولات خود را به گونه ای بچینید که بتواند مشتری را به خود جلب کند.

· یافتن تمام کالاهایی که می فروشید را برای مشتریان خود آسان کنید. اگر مشتریان نمی توانند تقریباً تمام محصولات را از وسط فروشگاه مشاهده کنند ، ممکن است لازم باشد تابلوهایی را در سراسر فروشگاه قرار دهید تا مشتریان را به مناطق مختلف محصول هدایت کند.


· محصولات مرتبط و انواع محصولات مشابه را در نزدیکی یکدیگر قرار دهید و سودآورترین محصولات را در منطقه ای که بیشترین پاخور را دارد ، قرار دهید.

· با باز نکهداشتن فضای فروشگاهی ، سارقین مغازه را منصرف کنید. آینه هایی را در نقاط کور قرار دهید و با نگه داشتن کالاهای گران قیمت در ویترین های قفل شده شیشه ای ، از وسایل گران قیمت محافظت کنید.


با گزینه های مختلف موجودی کالای خود را آزمایش کنید. اگر می خواهید خواسته های مشتری را به طور موثری برآورده شود ، تجارت خرده فروشی شما باید انعطاف پذیر باقی بماند ، به این معنی که ممکن است لازم باشد ایده های مختلفی را در مورد موجودی خود آزمایش کنید.

· گاهی اوقات ، این ممکن است به معنای تغییر موجودی شما باشد. اگر خط تولید یا دسته بندی خاصی از محصول به فروش نمی رسد ، باید آماده باشید که آن را با چیزی که به فروش می رسد تعویض کنید. 


· کارمندان را استخدام و آموزش دهید. صرف نظر از اینکه شما یک فروشگاه خرده فروشی فروشگاهی یا غیر فروشگاهی اداره می کنید ، احتمالاً باید کارمندان خود را استخدام کنید. این ممکن است شامل فروشندگان ، پرسنل موجودی کالا و مدیران باشد.

· تعداد کارمندان بسته به عوامل مختلفی متفاوت خواهد بود. فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه هایی که ساعت کاری طولانی دارند و فروشگاه هایی که محصولات پیچیده ای می فروشند ، به پرسنل بیشتری احتیاج دارند.


· هنگام استخدام کارمندان ، به قوانین و مقررات استخدام توجه زیادی داشته باشید.

· به هر کارمندی که استخدام می کنید نیز کاملاً آموزش دهید. این امر به ویژه هنگامی که فروشندگان را استخدام می کنید بسیار مهم است زیرا این کارمندان مستقیماً با مشتریان شما ارتباط برقرار می کنند و به همین ترتیب ، باید بدانند که چگونه کمک کافی ارائه دهند.


· رقبای خود را بشناسید. شما باید مشتریان را ترغیب کنید که به جای رقبا از تجارت خرده فروشی شما خرید کنند و برای این کار به طور موثر ، باید رقبای خود را به خوبی بشناسید.

· رقیبان خود را مشخص کنید و سپس برای تحقیق واقعی در مورد آنها وقت بگذارید. درباره کسب و کار رقیب بخوانید. به آمارهای رسمی نگاه کنید و از وب سایت های محبوب گزارش مربوط به آنها را بخوانید.


منبع :

https://www.wikihow.com/Become-a-Retailer



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده