مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه یک سیستم صندوق فروشگاهی می تواند به شما در مدیریت حاشیه سود کمک کند

چگونه یک سیستم صندوق فروشگاهی می تواند به شما در مدیریت حاشیه سود کمک کند

صاحبان مشاغل کوچک تمایل دارند با حاشیه های سود نسبتاً کمی فعالیت کنند. به ویژه هنگامی که تازه شروع به کار می کنید ، احتمالاً زمان زیادی ، پول یا سایر منابع کار زیادی ندارید. این بدان معناست که شما باید از ابزارهایی که در دسترس دارید حداکثر استفاده را ببرید و از آنها برای یادگیری و رشد هرچه سریعتر استفاده کنید.

سیستم صندوق فروشگاهی  POS به همراه نرم افزار فروشگاهی یا نرم افزار حسابداری فروشگاهی ابزاری است که بسیاری از مشاغل کوچک در حال حاضر نیاز به استفاده از آن دارند. گذشته از ارزش کاربردی این محصولات ، آنها همچنین می توانند منابع مهمی برای اطلاعات باشند که می تواند به شما در ارائه ارزش به مشتریان و رسیدن به اهداف تجاری شما کمک کند.

اما برای بهره مندی از مزایا ، باید ابزاری را انتخاب کنید که همه ویژگی هایی را که کسب و کار شما روزانه از آن استفاده می کند ، در قالب استفاده آسان ارائه دهد. اگر به تازگی کار خود را با راه اندازی  فروشگاه خرده فروشی ، رستوران یا خدمات جدید شروع کرده اید ، یا اگر به سادگی به دنبال راه هایی برای کمک به رشد سریعتر یک کسب و کار موجود هستید ، در اینجا برخی از قابلیتهایی که باید به دنبال آنها باشید آورده شده است.

 

مدیریت موجودی


آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

ردیابی محصولاتی که در دسترس دارید به ویژه در مورد فروش اهمیت دارد. اگر از کالای خاصی خارج شده اید ، باید آن را فوراً بدانید تا بتوانید منابع خود را دوباره پر کنید و مطمئن شوید که مشتریان از آنچه در دسترس است مطلع شوند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که یک مشتری فقط سفارش دهد تا متوجه شود کالای مورد نظرش در دسترس نیست. داشتن یک دسته محکم در موجودی خود به شما شانس بیشتری برای ایجاد تجربیات مثبت می دهد.

این ردیابی موجودی توسط سیستم چاپ بارکد انجام می شود . شما توسط لیبل هایی که توسط چاپگر لیبل یا لیبل پرینتر چاپ می کنید، قیمت های خود را بر محصولات می چسبانید و سپس ان را توسط بارکدخوان یا بارکد اسکنر  ردیابی می کنید . بارکدخوان ها در انواع بارکدخوان بیسیم یا            بار کدخوان دوبعدی موجود هستند .

همچنین شما می توانید با پرینتر فروشگاهی یا فیش پرینتر که به آن دستگاه فیش زن و برخی اوقات در رستوران ها فیش زن غذا می گویند ، برای مشتری خود بر رو ی رول های کاغذ حرارتی ( رول فیش پرینتر ) فاکتور چاپ کنید .


بازاریابی و مشارکت مشتری


تعامل مشتریان با محصولات یا پیشنهادات شما چگونه است؟ اگر این اطلاعات را می دانید ، شانس بیشتری برای ایجاد ارتباطات و مطالب بازاریابی دارید که در واقع توجه آنها را جلب کند. به جای تسهیل پرداخت ها ، سیستم صندوق فروشگاهی  POS شما همچنین می تواند به شما توسط نرم افزار فروش و حسابداری فروشگاهی امکان دسترسی به گزارشات مفصل را بدهد که به شما در مورد مشتریان و سفرهای آنها بینش می دهد.

آیا محصول خاصی وجود دارد که در زمان خاصی از سال فروش بهتری داشته باشد؟ یا شاید قسمتی از منوی شما وجود داشته باشد که کارکنان شما باید آن را بیشتر تحت فشار قرار دهند. سیستم POS پوز فروشگاهی  شما قبلاً اطلاعات زیادی از مشتریان شما جمع آوری می کند. بنابراین اگر بتواند این اطلاعات را به روندها و بینش های کاربردی تجزیه کند ، می توانید به طور بالقوه از آن برای دستیابی موثرتر به مشتریان و بستن فروش بیشتر استفاده کنید.

 

مدیریت کارکنان


تیم شما بخش بزرگی از تجارت شما است. اما مدیریت آنها زمان می برد. اگر همه کارها را به صورت دستی انجام دهید ، می توانید ساعت ها را در ایجاد برنامه ها ، رسیدگی به درخواست های مرخصی و بررسی تمام اطلاعات ضروری برای حقوق و دستمزد تلف کنید. با داشتن سیستم POS با پورتال کارکنان و زمانبندی ویژگی ها ، می توانید همه این عملکردها را در یک نقطه مدیریت کنید. این به شما زمان بیشتری می دهد تا به جای مدیریت آن کارهای روزانه ، بر توسعه کسب و کار خود تمرکز کنید.


سرعت و سهولت استفاده


همه این ویژگی ها عالی هستند. اما اگر استفاده از آنها پیچیده و وقت گیر باشد ، تجارت شما را چندان خوب نخواهد کرد. صاحبان مشاغل کوچک با گذشت زمان مقرون به صرفه به سیستمی احتیاج دارند که تمام اطلاعات و عملکردهای مورد نیاز خود را تنها در چند کلیک ارائه دهد.پس انتخاب تجهیزات فروشگاهی مناسب یعنی سخت افزار فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی مرتبط بسیار مهم است .

 

حاشیه سودها در مشاغل کوچک شما ممکن است کم باشد. اما با انتخاب ابزارهای مناسب که به شما امکان می دهد به سرعت کار کنید و چندین عملکرد را از یک پلت فرم واحد مدیریت کنید ، می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و منابع ارزشمندی را که کسب وکار شما برای رشد نیاز دارد ، به دست آورید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده